Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 10 september 2014

8.7
  • Bindweefselaandoeningen
  • Orthopedie

Ik ben geholpen aan hielspoor door een kuitspier verlenging. Ik beveel de St. Maartenskliniek aan, ze luisteren naar je, zijn in mijn ogen zeer kundig en je hebt veel inspraak in wat je wel of juist niet wilt. Ik ben geholpen door Dr. Hoefnagels, die veel tijd nam om te luisteren, ondanks haar drukke agenda. Je krijgt overal folders van mee, zodat je thuis in alle rust alles kunt nalezen. Ook het belletje een dag na de operatie heb ik zeer gewaardeerd. De drempel om zelf te bellen is soms toch iets te hoog. Het enige kleine minpuntje: De verpleegkundige is vergeten mijn man te bellen toen ik terug was op de afdeling. Ze zal het ongetwijfeld per ongeluk door drukke werkzaamheden zijn vergeten. Om toch positief af te sluiten: Je kunt altijd zelf naar de kliniek bellen als je je ongerust maakt of vragen hebt. Een fijn idee!

Bent u of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.