Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 12 juni 2015

8.2
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Ik ben onlangs voor 'n TKP geopereerd en wat mij erg opviel, in vergelijking met mijn THP operatie van vier maanden geleden, dat het verplegend personeel niet erg alert en behulpzaam was deze keer, om vele dingen moest je deze keer vragen, dat was voorheen niet het geval of dit nu aan het verschil van afdeling e/o verplegend personeel ligt zou ik niet weten, of is het bezuiniging e/o tijdgebrek waar men momenteel mee te maken heeft, deze tendens lijkt ook bij de specialisten zich te ontwikkelen, onvoldoende tijd om goed te luisteren dan wel uitleg te geven. Gelukkig hebben jullie uitgebreide portals en links waar je alles uitgelegd kan krijgen, maar dan moet je weer wel met de computer overweg kunnen. Overigens mijn TKP operatie lijkt deze keer ook weer naar tevredenheid te zijn uitgevoerd en als die, gericht op de toekomst, zo uitpakt als mijn THP, kan ik alleen héél tevreden zijn met het bereikte resultaat, dus daar kan je dan ook wel dankbaar voor zijn.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

In uw waardering geeft u aan dat u aan dat u niet geheel tevreden bent. We willen daar graag iets meer van weten, zodat we dit in de toekomst mogelijk kunnen verbeteren. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon kunnen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.