Sint Maartenskliniek Nijmegen

Samenwerking

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Ik ben tevreden over de zorg die ik in het ziekenhuis heb ontvangen. Professioneel en respectvol. Met name de verpleging. Ik was wat minder tevreden over de fysiotherapeut. Zij begeleide mij na een TKP. Haar uitleg was kort van stof en voor mij onduidelijk. Dat werkt niet helemaal als je net uit de narcose komt. Eten en drinken was prima. De voorbereiding en operatie heb ik als deskundig ervaren. Afspraken zijn nagekomen. Wel had ik wat meer info van de chirurg willen hebben over hoe de operatie was vergaan en wat ik kon verwachten in de dagen na de operatie. De overdracht naar de thuissituatie was voldoende. Leefregels, medicatielijst, wondverzorging, noodnummer, enz. Het in eigen beheer hebben van de medicijnen heb ik als zeer positief ervaren. Wel had ik graag de bijsluiters gehad van de medicijnen die ik heb meegekregen van de ziekenhuis apotheek. Die heb ik op internet moeten opzoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.