Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 20 februari 2014

8.7
  • Anesthesiologie

Ik kom al vanaf kind in het sint maartenskliniek heb een vergroeiing aan m'n rug. had ook een beugel gehad op 11jarige leeftijd en later een gipscorset om mijn rug recht te maken nu dit is dus niet gelukt.Nu jaren later heb ik altijd rugpijn tot het ondraaglijke toe en krijg nu al een paar jaartjes pijn bestrijding. Helemaal pijnvrij ben ik nooit maar nu is het cijfer voor de pijn geen 9 maar vaak een 4 of 5 het helpt de ene keer langer als de andere keer maar ben blij dat het kan en je wordt ook altijd goed behandeld en naar je geluisterd.Ik probeer zolang mogelijk de pijn te verdragen zo ook de laatste keer met morfine en paracetamol en dan nog een pijnscore van 9 hebben dan heb je te lang gewacht was het antwoord dus dit doe ik dan ook niet meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.