Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 10 november 2014

8.5
  • Orthopedie

Ik werd door mijn Fysiotherapeut, tijdens de behandeling van mijn knie gewezen op de Maartenskliniek. Ook mijn huisarts noemde dit een prima keuze. Gespecialiseerd in Orthopedie etc. Na eerst een anderhalf jaar met een aangemeten brace te hebben gelopen, moest ik besluiten om mijn knie te laten vervangen voor een prothese. Beste beslissing die ik heb kunnen nemen. Na de eerste afspraak (5 weken wachttijd) werd na bestudering vd foto's in 10 minuten besloten tot een prothese. Dezelfde dag nog intake gedaan, gesprekken gevoerd, onderzoeken etc. Duidelijke uitleg etc gehad wat het allemaal inhield, van A tot Z. Op 28 oktober was het zover. Opname, operatie etc , wederom uitleg. 's morgens geopereerd, ' s middags eerste voorzichte oefeningen en stapjes onder begeleiding van een fysiotherapeut. Volgende dag kon ik medisch gezien naar huis. Dit werd in overleg met fysiotherapeut een dag later. Prima beslissing. ' s middags naar huis Rode draad : pijnbestrijding, iedereen is gefixeerd om te voorkomen dat je pijn hebt. Er wordt door iedereen van het verplegend personeel, van orthopeed tot verpleegkundige op gehamerd. Let op je pijn. Neem op tijd je medicatie. Verplegend personeel : voorkomend, betrokken, betrouwbaar en volledig gericht op de patiënt en het verloop. Nogmaals dikke duim. Ben nu 2 weken verder, vandaag controle en de krammen eruit. Mijn mening is nog steeds ongewijzigd. Prima kliniek, specialistische kennis, prima personeel, kortom, aanrader. Enige opmerking: de wachttijden in het algemeen binnen het zorgstelsel in NL.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.