Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 6 september 2019

5.6
  • Enkelbandletsel
  • Orthopedie

In direct contact met de artsen heb ik weinig op of aan te merken. Maar om met de arts in contact te komen moeten je voorbij een over geprotocolleerde en niet meedenkende zorgadministratie (secretariaat) welke mij verkeerde, onvolledige adviezen gaf. niet wilde mee denken in oplossingen. Helaas niet klant vriendelijk of helpend aan een positief verloop van behandeling. Met als gevolgd dat ik 4 weken moet wachten op een uitslag van een MRI. Ik niet verder kan in mijn herstel en er 0 moeite wordt gedaan om mij verder te helpen. 3 ortho's  zijn op vakantie en daarmee is alle flexibiliteit weg. ik 4 weken onnodige pijn en schade risico's heb. Omdat de arts .... op vakantie is. ps ik loop ook bij de afdl reumatologie en daar is het zeker anders (beter) geregeld. Ook omdat ik zelf manager in zorg ben, weet ik goed hoe het beter zou kunnen. CTO wordt zeker onvoldoende zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.