Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 25 februari 2014

8.3
  • Orthopedie

In het algemeen zijn de afspraken goed, maar bij opname moest ik om half acht aanwezig zijn en werd pas om kwart over acht geholpen. Ik had dus 3 kwartier later kunnen opstaan. Advies: trek per klant een kwartier uit en laat ze per kwartier komen en niet 3 tegelijk om half acht

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

Bedankt voor uw waardering. Goed te horen dat u de afspraken in de Sint Maartenskliniek over het algemeen als fijn heeft ervaren. We vinden het vervelend dat u heeft moeten wachten. De ervaring leert ons echter dat het precies inplannen van patiënten voor opname ook nadelen heeft wanneer bijvoorbeeld iemand te laat op zijn afspraak komt betekent dit dat we voor die patiënt en de patiënten die volgen niet de door ons gewenste kwaliteit van opname kunnen bieden. Daarom vragen we patiënten inderdaad eerder te komen met de kans dat men moet wachten maar hierdoor kunnen we wel de kwaliteit bieden die u van ons mag verwachten.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze patiëntcontactpersoon. Zij is bereikbaar per e-mail patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl en telefonisch op (024) 365 91 89.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.