Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 25 februari 2014

Deze waardering is ouder dan vier jaar en telt niet meer mee voor het gemiddelde cijfer van de zorgaanbieder.

  • 7
  • 9
  • 8
  • 9
  • 9
  • 8

Gemiddeld cijfer

8.3
  • Overige aandoeningen
  • Orthopedie

Toelichting

In het algemeen zijn de afspraken goed, maar bij opname moest ik om half acht aanwezig zijn en werd pas om kwart over acht geholpen. Ik had dus 3 kwartier later kunnen opstaan. Advies: trek per klant een kwartier uit en laat ze per kwartier komen en niet 3 tegelijk om half acht

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

Bedankt voor uw waardering. Goed te horen dat u de afspraken in de Sint Maartenskliniek over het algemeen als fijn heeft ervaren. We vinden het vervelend dat u heeft moeten wachten. De ervaring leert ons echter dat het precies inplannen van patiënten voor opname ook nadelen heeft wanneer bijvoorbeeld iemand te laat op zijn afspraak komt betekent dit dat we voor die patiënt en de patiënten die volgen niet de door ons gewenste kwaliteit van opname kunnen bieden. Daarom vragen we patiënten inderdaad eerder te komen met de kans dat men moet wachten maar hierdoor kunnen we wel de kwaliteit bieden die u van ons mag verwachten.


Mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze patiëntcontactpersoon. Zij is bereikbaar per e-mail patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl en telefonisch op (024) 365 91 89.


 

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland