Sint Maartenskliniek Nijmegen

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Revalidatiegeneeskunde

Ivm corona wordt gevraagd niet te vroeg naar de afspraak te komen. Dit om te voorkomen dat de wachtkamers te vol raken. Had afspraak bij revalidatie. Ben 3 keer naar de balie gelopen, met een zeer pijnlijke voet, om te vragen ewanneer ik asn de beurt zou zijn: uiteindelijk heb ik 1 uur zitten wachten en niemand wist mij te vertellen waarom eea zo lang duurde: u wordt zo geholpen werd er gezegd. Ondertussen heb ik ongeveer 10 personen voorbij zien lopen, therapeuten, ouders die hun kinderen kwamen ophalen. En ander personeel. Allen in mijn directe nabijheid. Mocht een spreekuur uitlopen laat dan de arts een balie medewerker weten waarom dat het geval is. De medewerker kan de patiënt op de hoogte brengen van de vertraging die anders in het ongewisse blijft. Uiteindelijk aan de beurt maar het gevolg was boosheid bij de patient en een slechte start van een gesprek. En arts / patient verhouding meteen verstoord. Typisch geval van non communicatie. Jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.