Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 9 januari 2017

8.2
  • Orthopedie

Medische ingreep kundig en goed maar nazorg was teleurstellend. operatie ging snel maar krijgt geen kans het zelf te verwerken want dan sta je al buiten de deur. Geen persoonlijke aandacht en begrip voor patiënt communicatie is dan moeizaam met verzorgend personeel. Communicatie onderling loopt niet zorgvuldig, met behandelende arts goede afspraken over ontslag gemaakt maar de weekend arts geeft er dan een eigen draai aan en wordt dan bepalend. Zijn ook 8 januari verzocht te vertrekken met die zware weeromstandigheden (ijzel) advies niet op de weg te gaan maar wij moesten twee uur naar huis rijden onverantwoord maar onbegrip op de afdeling. Gewoon teleurstellend al heb ik wel heel veel respect voor mijn behandelde specialist.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

geplaatst op 26 januari 2017

Naast een goede medische ingreep, vinden we een goede nazorg ook belangrijk. Daarom willen we graag meer weten over uw ervaring. Zou u contact met onze patiëntcontactpersoon kunnen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch via (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.