Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 22 februari 2017

2.0

Mijn eerste afspraak werd ik gezien door een arts in opleiding. Die luisterde absoluut niet. Bleef maar op de rug hangen. Die is slecht maar mijn zenuwpijn werd gewoon niet erkend. Nee mevrouw, de zenuwen liggen vrij. Hoe kan ik dan zenuwpijn hebben? Later hoorde ik toevallig van het piriformis syndroom. Klopt 100 % . Een nieuwe afspraak gemaakt bij de Sint Maartenskliniek. De dag van de afspraak wordt er gewoon afgezegd. Bij een patiënt die al maanden onder de morfine zit zakt dan de grond onder je voeten weg en werd ik héél erg boos nadat er hele maand later pas weer plek was. Nadat ik gezegd had dat het hier voor mij overging heb ik opgegooid. Even later wéér telefoon en ineens kon het wel vandaag. Triest dat je eerst boos moet worden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u niet tevreden bent over uw ervaring in onze kliniek en willen dat graag met u bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.