Sint Maartenskliniek Nijmegen

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 5 februari 2017

Heupvervanging

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Mijn heupoperaties waren en zijn nog risicovol door al eerder bestaande zware evenwichtsproblemen  i.v.m. polyneuropathie en een posttraumatische dystrofie aan een van mijn voeten. Voor de heupoperaties kon ik niet meer zelfstandig lopen. Bovendien moesten er twee heupen kort na elkaar worden geopereerd. Ik was dan ook heel blij dat ik hiervoor bij de Maartenskliniek terecht kon.De eerste heupoperatie is nu achter de rug. Dokter Spruit heeft mij fantastisch geopereerd. De protese zit precies op de goede plek, extra belangrijk, gezien de eerder genoemde kwalen, met het terugvinden van het evenwicht.  De daarop aansluitende interne, intensieve revalidatie bij Sophia Revalidatiecentrum in Den Haag is daar een uitstekend en onmisbaar vervolg op geweest.De tweede heupoperatie, die binnenkort wordt uitgevoerd, gelukkig weer door de uiterst deskundige dokter Spruit,  geeft mij goede moed om, na opnieuw een stevige interne revalidatie bij Sophia Revalidatiecentrum, de hoop te hebben, hierna weer zelfstandig lopend door het leven te kunnen gaan. Wat zou dat fijn zijn! Ook mijn werk en het sociale leven zou ik dan weer beter kunnen oppakken. Ik verheug me hierop!Veel dank dus aan dokter Spruit en de liefdevolle zorg in de Maartenskliniek!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.