Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 29 november 2016

9.8

Na 3 mislukte operaties elders in een ziekenhuis ben ik in de St. Maartenskliniek terecht gekomen. Dr. van Der Pluijm nam mij gelijk serieus, luisterde aandachtig en stelde een plan voor. Binnen een maand kijkoperatie en daarna plan van aanpak. onvoorstelbaar professioneel, goede begeleiding, ik zie geen hiërarchie tussen artsen en verpleging. iedereen gaat ervoor om de patiënt beter te maken. er wordt ook gekeken naar de mens zelf wat heeft hij/zij meegemaakt. Ook de angst na zoveel operaties wordt hier weggenomen. Ik vond het werkelijk net een zorghotel. Ik voelde mij heel veilig en vertrouwt. Er weer met aandacht geluisterd. Verpleging moet mijns inziens vreselijk hard werken dat vind ik erg om te moeten zien ze rennen hun benen onder hun gat vandaan. Volgens mij worden er strenge eisen gesteld t.o.v. patiëntbehandeling geef ze meer ruimte en tijd! Jammer dat bezuinigingen altijd over de rug van de verpleegkundigen gaan ik pleit voor ze want ze doen liefdevol en mooi werk. Bezuinig niet op de verkeerde dingen zoals vuilniszakken ik heb het gezien het is een ergernis op de werkvloer.Verder alleen maar lof over jullie professionele houding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.