Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 8 januari 2017

8.8
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Na in 2012 een 1e nieuwe heup te hebben gekregen, mocht ik nu voor de volgende heup komen. De 1e afspraak die voor 14 november was gemaakt werd helaas verplaatst naar 2 december. Dit betekende dat er veel dingen opnieuw geregeld moesten worden waaronder het zorgverlof van mijn man. De dag van de opname verliep prima. De ruggeprik vond ik een nare ervaring, de vorige keer had ik een pilletje gekregen zodat ik hier niets van merkte, helaas werkte het pilletje nu niet. Veel pijn in de uitslaapkamer die na veel morfine uiteindelijk onder controle kwam. Fantastisch aardig personeel die er echt alles aan deden het mij zo comfortabel mogelijk te maken. Na 3 uur kon ik uiteindelijk naar de verpleegafdeling. Ook daar is het personeel ontzettend aardig en helpen ze je waar ze maar kunnen. Na 3 dagen weer naar huis, vergezeld van alle mogelijke informatie en medicijnen. Na 3 dagen werd mijn been ontzettend dik van het vocht, na telefonisch contact en bezoek bij de huisarts voor de zekerheid een echo maken ivm trombose, ook hier werd de zaak serieus opgepakt. Nu, 5 weken later gaat het steeds beter, volgende week weer een afspraak bij dr. Spruit en foto's maken, ik ga ervan uit dat alles goed is. Graag wil ik ook het eten nog even apart aandacht geven, dit was echt heerlijk, mooie porties, veel keus en alles had smaak, mijn bord ging in ieder geval leeg terug, net als dit van mij kamergenote. Ik kan me niet voorstellen dat ik, bij problemen met het bewegingsapparaat, naar een ander ziekenhuis zou gaan dan naar de Sint Maartenskliniek. 1 heel klein puntje, het duurde erg lang voordat ik het ontslaggesprek had met de verpleegkundige, maar dat was echt alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.