Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 21 februari 2018

5.0
  • Heupvervanging

Ontzettend lange wachttijden voor afspraken met specialisten, en ter plekke zit je dan nog vaak een half uur voor niks te wachten. Als je vervolgens zelf aan de beurt bent worden gesprekken afgekapt omdat de tijden voor de volgende patiënt anders nog verder uitlopen. Uiterst onbehoorlijk. Medische kennis aldaar bleek ook niet toereikend om (pijn)klacht na heuptransplantatie te verhelpen. Daar gingen dan tientallen afspraken en onderzoeken met een handvol specialisten aan vooraf. Faciliteiten in de wachtkamers zijn uit het jaar 0 en parkeren is kostbaar. Ouderwetse kliniek die niet meer voldoet aan de standaarden en voorzieningen van deze tijd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u niet tevreden bent over uw ervaring in de Sint Maartenskliniek en willen dat met u bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.