Sint Maartenskliniek Nijmegen

Ziekenhuis

Hengstdal 3 1k 6574 NA Ubbergen
Deze locatie is onderdeel van Sint Maartenskliniek

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 2 oktober 2017

op 29-09-2017 moest ik mij om 9.00 uur melden bij de dagopname.er werd een intake gesprek afgenomen,rond 10.00 uur werd ik opgepiept,werd naar de kamer gebracht en kreeg daar mijn operatiekleding en medicijnen aangeboden.alles werd keurig uitgelegd.ook op de o.k. werd mij verteld hoe de verdoving werd ingebracht.als er iets was,hoefde ik maar te vragen en het personeel was er.ook na de operatie was alles zeer goed geregeldik kreeg gelijk eten,de medicijnkaart werd uitgelegd,ook na ontslag werd uitvoerig doorgenomen.op Maandag 2 oktober werd ik gebeld door een medewerker hoe het ging,of ik nog pijn had en of ik de medicijnkaart had gebruikt.ik ben meer dan tevreden over het Sint Maartenskliniekecht top,supergoed geholpen,.ik raad dit ziekenhuis bij iedereen aan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.