Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 15 september 2020

• N.v.t.

2.0
  • Rugpijn
  • Orthopedie

Sinds 26 juni '20 ingeschreven door huisarts bij expertise scoliose . In juli opnieuw aangemeld door huisarts . Ik kom telefonisch niet verder dan 1e medewerkers en summiere informatie. Via email tot 2 x toe klacht/ vragen gesteld, totaal geen reactie. 2 augustus mijn vragenlijst ingestuurd daarna totaal geen berichtgeving. Gemiddelde wachttijd zou 43 dagen zijn, die die ruimschoots om . Doordat er totaal geen rechtstreekse communicatie met expertise afdeling is, weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Veel pijnklachten, daardoor gecrasht en aan morfine. Nieuwe Elektrische rolstoel heeft waarschijnlijkaanpassingen nodig naar aanleiding van consult scoliose expertise, daar kan ik nu al 10 weken beperkt gebruik van.nsjrn vanwege verergering klachten. Verbeter aub uw bereikbaarheid en communicatie richting patiënten met vragen! Vragen zo beoordeeld omdat ik slecht 3x 'niet van toepassing' mag aankruisen .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.