Sint Maartenskliniek Nijmegen

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 12 oktober 2017

Rughernia

Specialisme

Orthopedie

Vanaf begin al vanuit locatie Woerden ben ik serieus genomen met mijn klachten en doorgestuurd vanuit reumatologie naar afdeling orthopedie. Onderzoeken zijn gedegen en vlot achter elkaar uitgevoerd. Geen lange wachttijden. Arts was duidelijk en gaf goede eerlijke informatie en wat de verwachtingen waren. Al verliep operatie niet naar verwachting kwam arts na operatie toch uitleg geven van het alternatief wat werd geboden en heeft dit onderbouwd. Dit heb ik erg op prijs gesteld. Weer eerlijk en transparant.Verpleging na de pacu niet gelijk goed op de hoogte van het hoe en waarom van 2 dagen plat moeten liggen door duralek. Had deze info graag gelijk willen weten. Verder erg tevreden over verpleging en pijn bestrijding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.