Sint Maartenskliniek Nijmegen

Samenwerking

Wervelkolomaandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Vanaf dag 1, via een kliniek in Rijswijk naam mag ik niet noemen, , ben ik terecht gekomen bij Dr Robert Jan Kroeze van Sint Maartenskliniek te Nijmegen, voor een zware rugoperatie, welke ik 5 dagen heb ondergaan. 7 wervels aan elkaar gezet en wervelkolom weer recht gezet. De voorbereidingen van de specialisten w.o. dr. RJ Kroeze, waren perfect. De zware operatie ook perfect gelopen mede dankzij geweldig team van dr Kroeze. Personeel uitslaapkamer, waar ik 14 uur heb gelegen wegens eventueel infectiegevaar en complicaties na zware operatie, uitmuntend! Eenmaal op zaal, al het verzorgend personeel, artsen, keuken/serveerpersoneel van eten en drinken , en de rest vh personeel, net zo uitmuntend! Dus een dikke 11 voor iedereen. Dank jullie allemaal. Dikke knuffel. Groetjes

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.