Sint Maartenskliniek Nijmegen

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Weinig tijd voor individuele patiënt door waarschijnlijk hoge werkdruk. Jammer iedere dag ander persoon aan je bed zoals zaalarts en fysiotherapeut. Zou fijn zijn als ondersteunende begeleiding richting auto bij vertrek zou zijn.Tobben met soort rolstoel moeizaam in auto komen. Voor na en tijdens operatie zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede uitleg. Bijzondere ervaring om zelf mee te kunnen kijken naar je operatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij maken van extra röntgenfoto ‘s.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u tevreden bent over uw behandeling in de Sint Maartenskliniek. Iedere dag evalueren we of de zorg en begeleiding beter kunnen en uw opmerking zullen we daar ook in mee nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.