Waardering van Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden op 23 november 2017

5.5
  • Orthopedie

Behandelend arts Dr. Nijhof leest zich niet in vooraf. Werd al opgeroepen door de arts met mevrouw.. i.p.v. meneer..Tijdens het consult werd door mij het e.e.a. verteld over mijn heupklacht en de behandeling die ik al had ondergaan, kort daarna stelde de arts de zelfde vragen. Ging niet echt met een tevreden gevoel weg en er werd niet duidelijk gesteld wat ik te wachten stond (moest er naar vragen).

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

We lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling in de Sint Maartenskliniek en willen dat met u bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Woerden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.