Sint Maartenskliniek Woerden

Samenwerking

Artrose

Specialisme

Orthopedie

Ik ben zeer tevreden over zowel het resultaat van de enkelartrodese als over de benadering door de dr Hoefnagels. Voor de behandeling heb ik lang getwijfeld en met allerlei hulpmiddelen geprobeerd een operatie uit te stellen. Ik kon max. 5 km lopen, kon nauwelijks op het strand lopen, beperkte tijd in de tuin werken, kon alleen met veel pijn skiën, had s'nachts geregeld pijn aan mijn enkel, had vaak een opgezette enkel, had pijn bij opstaan, liep meestal mank en vermeed lopen. Nu, een jaar na de operatie, kan ik weer skiën, wandelen zover ik wil, zelfs in de bergen, geruime tijd in de tuin werken en roeien op beter niveau dan daarvoor. Was me ik voor de operatie voortdurend bewust van mijn enkel en wat ik er wel/niet mee kon, nu denk ik daar zelden meer over na. Mijn enkel is weer slank en bijna niemand kan meer zien dat er iets aan de hand is, als ik op goede schoenen loop. Mijn bewegingsvrijheid is enorm toegenomen. Als ik dit vantevoren geweten had, had ik het jaren eerder gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Woerden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.