Sint Maartenskliniek Woerden

Waardering van Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden op 8 maart 2017

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Ik heb een kniedistractie ondergaan.Opererend arts Dr Spruijt en Dr de Jong.De operatie is prima verlopen.Inmiddels zijn de pennen verwijderd en ben ik aan het revalideren.Ik ben er nog niet en dat gaat ook nog even duren,maar ik heb er alle hoop op dat het goed komt.Een ander zh wilde er niet aan omdat ik te jong ben (43) maar mijn huisarts verwees me naar St Maartenskliniek.Ik ben blij toe, nu gebeurt er tenminste iets.Verzorging op de afdeling.Super!Hele aardige zusters/broeders die ook nog eens de tijd voor je nemen.Top ik kan niet anders zeggen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Woerden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.