Sint Maartenskliniek Woerden

Waardering van Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden op 4 maart 2016

Kniebandletsel

Specialisme

Orthopedie

Verpleging enorm aardig, accommodatie uitstekend. Nazorg beneden de maat. De arts-assistenten zijn duidelijk niet voorbereid. Aan de complicaties (uitval sensibiliteit helft van onderbeen, neuropathische pijn, wond na 3 maanden nog niet volledig gesloten) wordt weinig tot geen aandacht besteed. Ik kreeg oxycodon voor de neuropathische pijn omdat ik daardoor 3 weken nauwelijks sliep, en er werd volgend consult niet gevraagd of de medicatie (toch vrij heftige medicatie) had geholpen. Gebied van gevoelsverlies werd niet uitgevraagd bij eerste consult na OK, terwijl bij tweede consult bleek dat deze afweek van de normale locatie van gevoelsverlies na een kruisbandoperatie. Zolang de stabiliteit goed is boeit het hun helemaal niks hoe het verder (met de complicaties) gaat. Het is duidelijk dat ze tijdstekort hebben tijdens de poli.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden

Naast een goede verpleegkundige zorg en accommodatie vinden we een goede nazorg ook belangrijk. We lezen dat u daar niet tevreden over bent en we willen daar graag meer over weten. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Woerden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.