SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert

Vogelsbleek 5 6001 BE Weert

Waardering van SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 2 oktober 2017

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Bovenstaand bedoel ik de flebologie, ik had vooraf duidelijk aangegeven dat ik erg opzeg tegen de behandeling onder plaatselijke verdoving. Werd afgedaan met nooit iets van gehoord, mss zijn die mensen dan wat gevoelig. De behandeling was traumatisch, laseren, strippen, wegspoelen. Ik heb dit tijdens de controle aangekaart, ja ze had de behandeling onderschat, was uitgebreider geweest dan gedacht, ik moest het een volgende keer vermelden, nou dus nooit meer daarvoor naar st jansgasthuis. Ook vond ik het gesprek erg verdedigend dit was voor de operatie. "Ze komen terug en dan moet U niet over een jaar bij mij staan om te zeggen dat ik het niet goed heb gedaan." Toen had ik al op moeten stappen. Tijdens het laseren gaf ik aan dat ik pijn had redactiestatuut is raar mw, ik ben hier en U voelt daar pijn" Daar lig je dan machteloos

Reactie van/namens Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert

Wij horen graag iets meer over uw ervaring, zodat we er mogelijk van kunnen leren. Zou u contact met ons willen opnemen? tel: 0495-572205 (Patiënteninformatie)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.