SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert

Samenwerking

Bevalling

Specialisme

Verloskunde

Ik ben in het SJG bevallen van mijn zoon dmv een keizersnede. Ondanks dat ik bang was voor de ingreep heeft het personeel / team ons super goed begeleid. Duidelijk verteld wat er stap voor stap ging gebeuren en achteraf hebben we het zelfs als bijzonder ervaren. Hele vriendelijke anesthesist; gynaecoloog; en het hele team eromheen was ook echt top. De nazorg was ook prettig, helaas hebben we langer in het ziekenhuis moeten verblijven doordat ons zoontje een infectie op liep, maar ook voor mij (herstel keizersnede) was de nodige aandacht. Vriendelijke verpleegsters. Enige jammere is dat ik eerder hulp had gewild van de lactatiekundige want dan had ik wellicht wel door kunnen gaan met borst voeden. Dat is het enige puntje van 'kritiek'; ik zou bij iedere 'nieuwe' moeder direct de kundige langssturen zodat deze kan helpen / begeleiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.