SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert

Waardering van SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 2 februari 2017

Enkelbandletsel

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

Ik ben me bewust van het feit dat als je de SEH bezoekt dar je daar moet wachten! Zondag 29 januari afspraak gemaakt bij de spoedpost 11:30 enkelkwetsuur van mijn zoon Maarten. Rond 12:15 bij huisarts, toch graag röntgenfoto, wachten om 13:00 terug van röntgenfoto om vervolgens 15:30 te horen van ambulance personeel dat de enkel in de Gips moest?!Om 14:30 zelf gaan vragen hoe de stand van zaken was?! Raar dat ik niet door de secretaresse op hoogte werd gehouden, werd ons verteld dat het been omhoog moest terwijl ze ons heeft zien zitten met been omlaag!!? Toen ik ff ging informeren, moest ze ff een kat uitdelen? We zijn naar restaurant gegaan om ff wat te eten!? Mijn zoon had nog niet gegeten.....plots kun je wel naar restaurant, zij zou bellen als mijn zoon aan de beurt was, daar zit je een beetje makkelijker zeker als je been omhoog moet!? Het zal die dag wel druk zijn geweest, geloof ik allemaal, maar de omgang met patiënten kan nog veel aan verbeterd worden; informeren, adviseren, vaker in de wachtruimte komen of alles goed gaat, koffieautomaat vervangen?! Of andere bonen in doen niet lekker! Gelukkig na ruim 5 uur kon ik en mijn zoon naar huis😀 mijn zoon met de enkel in het gips! Niet echt tevreden over de gang van zaken😡

Reactie van/namens Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert

Wij zullen dit samen met de medewerkers van de Huisartsenpost evalueren.
Dankjewel voor uw input

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.