Waardering van SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 21 april 2019

5.4
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

niet goed heb geleerd dat je de hele dag moet bellen  en klagen want dan krijg je de aandacht die je verwacht Nou hoef ik dat niet maar had wel het gevoel dat ik er maar wat bij lag en er weinig naar me omgekeken Hoe het gevoel was zoek het zelf maar uit Verder is mij opgevallen dat er veel verspilling is van eten dit kan veel beter lag op een oude kamer niks mis mee  maar een tv uit de jaren 60 Moest uit bed om hem aan de gang te krijgen Vond het ook storend dat iedereen mee kreeg wat je had dit vindt ik  persoonlijk niet iedereen hoeft te weten wat ik hebnee erg tegen gevallen

Reactie van/namens Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert

Wanneer u uw ervaring graag ook persoonlijk met ons zou willen delen stellen we dit erg op prijs. Neemt u dan s.v.p. contact met ons op. tel: 0495-572205 (Patiënteninformatie)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.