Waardering van SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 5 november 2014

4.2
  • Orthopedie

Slechte ontvangst,alle kamers vol. Bij vertrek werd niet de infuus weg gehaald. Baddoekken werden neergelegd maar er werd niets gevraagd over verschonen.de tas met kleding werd op bed gezet en de zuster verliet de kamer zonder te vragen of er hulp nodig was.ik had zo weg kunnen gaan niemand die me miste. Als er verpleegsters op de kamer waren dan ging constant de telefoon. Erg slechte ervaring een nacht daar gebleven .niemand die zich ook maar twee minuten met mij als patiënt bezig hield. Ben drie keer in Hasselt geopereerd en dit kan ik iedereen aanraden.daar ben je geen nummer. Weert is verschrikkelijk.

Reactie van/namens Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert

We lezen uit uw reactie dat uw ervaring bij ons niet goed was. We hopen dat u openstaat voor een gesprek, zodat we uit uw ervaring kunnen leren wat anders of beter had gemoeten. We hopen dan ook dat u contact met ons zal opnemen. 0495 - 57 22 05

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.