Waardering van Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 6 augustus 2018

2.4
  • Longaandoeningen
  • Longziekten en tuberculose

Mijn schoonvader van 87 jaar! Werd zonder goed overleg of onze in stemming naar huis gestuurd. Zorg door de wijk was erg slecht geregeld zelf Azora heeft hier melding van gemaakt. Thuis ging het helemaal mis. Nu zijn wij bezig om met spoed opname te regelen om aan te sterken. Erg triest allemaal

Reactie van/namens Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem

Beste heer, mevrouw,
Erg vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Als u dat ook wilt, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is bereikbaar via telefoonnummer (0314) 32 91 21.
Met vriendelijke groet,
Bureau Patiëntenvoorlichting Slingeland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.