Waardering van Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 4 maart 2019

9.6
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Na mijn nieuwe knie en mijn binnenband te zijn ingekort heb ik moeten wachten op een brave, die kreeg ik op een middag na het bezoek uur moest toen gelijk lopen, wat veel pijn en moeite koste, avonds nog een keer lopen wat ook met veel pijn te paard ging en ik wou nog graag 1nacht overblijven,ondanks het lawaai,en het slechte slapen, in mijn appartement heb ik alles wat mijn hartje begeert, maar dat had ik er graag voor over ik was nog geen jaar plotseling weduwe en moest het maar zien te rooien , dat heeft me heel veel verdriet gedaan , ik heb dit aangegeven maar daar werd geen rekening mee gehouden ,en er moest ineens alles geregeld worden wat veel stress meebracht.ik zal dit dan ook nooit vergeten ,dit was niet menselijk meer ik was gewoon een nummer.

Bent u of werkt u voor Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.