Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg

Ziekenhuis

Kruisbergseweg 25 7009 BL Doetinchem
Deze locatie is onderdeel van Slingeland Ziekenhuis

Waardering van Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 9 november 2017

Carpaletunnelsyndroom

Specialisme

Neurochirurgie

Neurochirurg  drs.van der Meer.Van het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem.   Is  zeer arrogant in de omgang met de echtgenote's van de patient  !   Hij beantwoord geen vragen . En geeft Hij, zijn operaties'   door aan een nieuwe assistente zonder ervaring die een flinke bloeding veroorzaakte !  samen met een "leerling' die  voor de "eerste" keer hechtingen bij een operatie uitvoerde !  De wond die na het verwijderen dan ook open bleef en opnieuw gehecht moest worden , het litteken ziet er niet uit, maar veel erger de operatie is mislukt .Terwijl drs.van der Meer in een andere (gesloten) operatiekamer een ander persoon opereerde !  Zodat ik, geopereerd werd zonder supervizie van een specialist. We hebben bij de klachtencommissie een bezwaar ingediend maar we hadden ons de moeite kunnen besparen...... ( ook volgens veel buren en kennissen) , volgens hun aanraden zijn wij, naar een ander Ziekenhuis gegaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem

Beste heer, mevrouw,

Vervelend te lezen dat u een dergelijke ervaring hebt gehad in ons ziekenhuis. Via de redactie van ZorgkaartNederland hebben wij geprobeerd met u in contact te komen, maar u wenst geen contact. Wij kunnen nu geen verdere actie ondernemen, omdat wij niet weten om welke situatie dit gaat. Mocht u alsnog wensen dat wij iets doen met uw feedback, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris, via telefoonnummer 0314 32 91 21.

Met vriendelijke groet,
Bureau patiëntenvoorlichting, Slingeland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.