Waardering van Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 28 februari 2019

1.0
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Op 26-01-2019 ben ik met spoed met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar een co-arts mij stond op te wachten. Die wist niet goed wat hij er mee aan moest. Hij is naar de neuroloog en kno artsen geweest, tot 2x toe maar die weigerde te komen kijken of vast te stellen wat er aan de hand was. Ben met oogdruppels en zalfje naar huis gestuurd. Heb contact met mijn huisarts opgenomen en afspraak gemaakt, die constateerde ( 4 dagen later) dat het de ziekte van BELL was. Direkt aan de prednison, ( 10 tabletten per dag). wat geen pretje is. Mijn rechterkant van het gezicht hing, deed dus niets meer, rechteroog kon niet meer dicht , mond hing, Een genezingsproces van 3 tot 6 maanden!. De heren kwamen niet eens kijken. Ik heb tot 2x toe een klacht mail gestuurd naar het ziekenhuis, maar geen antwoord teruggekregen waar ik wel om gevraagd heb. Slingeland heeft voor mij afgedaan. Voor hetzelfde geld was het wel een tia, of nog vervelender, zat er een tumor. Ongelooflijk. Ze begrijpen blijkbaar niet in wat voor een onzekerheid ze iemand brengen door zo te handelen. Wat de co-arts, ik zelf en mijn man ook aangaf, ze kwamen niet. Het was op een zaterdagmorgen dus wachten tot maandag om te bellen. Eigen huisarts was er niet dus woensdagmorgen een afspraak. Zelfs de brief die naar de huisarts gestuurd was bestond alleen uit punten en komma,s. Geen info. Kon ook niet want ze wisten ook niks. Voor mij geen Slingeland meer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.