Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg

Ziekenhuis

Kruisbergseweg 25 7009 BL Doetinchem
Deze locatie is onderdeel van Slingeland Ziekenhuis

Waardering van Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 23 oktober 2008

Voor wat betreft de spoedeisende zorg heeft het Slingeland ziekenhuis de zaken heel wat minder goed voor elkaar. In augustus 2008 kwam mijn vader, via de huisartsenpost, op de Eerste Hulpafdeling. Ze dachten aan een wervelfractuur na een val. De service op de huisartsenpost was geweldig: snel, vriendelijk en informatief. Ook het maken van de foto's op de SEH verliep redelijk vlot. Daarna begon de ellende. Mijn vader (82 jaar) heeft meer dan een uur op een ongemakkelijke stoel gehangen voordat er een arts kwam. Inderdaad met een fractuur. Ik mocht meekijken naar de foto's, maar de apparatuur werkte niet. Het was loeiheet in het kamertje en mijn vader moest wachten op opname. Hij heeft bijna vier uur doorgebracht op diezelfde harde stoel en is van ellende zelf maar op de smalle onderzoektafel gaan liggen. Mijn vader heeft daar dus vier uur gelegen zonder pijnstilling, zonder eten of drinken, wachtend op de opname. Ik heb ook niets te drinken aangeboden gerkegen ondanks de grote hitte. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan op verzoek van mijn vader omdat mijn moeder ook zorgafhankelijk is. Na ruim 4 uur is hij opgenomen. Er was geen plek en hij werd in een sousterrain gelegd, waar hij helemaal in paniek raakte i.v.m. een oorlogstrauma. De volgende dag mocht hij na een scan naar huis. Geen instructies, niets geregeld voor de lichamelijke verzorging, geen adviezen voor valpreventie, kortom geen enkele nazorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.