Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord

Ziekenhuis

Vondelweg 999 2026 BW Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem op 4 april 2017

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

De dienstdoende arts was in een zeer slechte bui, had er duidelijk geen zin in. gelukkig had ik geen dramatisch spedgeval, geen pijn of paniek of zo, maar ik zou de patient die dat die avond wel hadeen gehad niet graag behandeld zien door deze arts.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling van een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.