Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord

Ziekenhuis

Vondelweg 999 2026 BW Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem op 4 april 2017

Rugpijn

Specialisme

Revalidatiegeneeskunde

Het spaarne is wat mij betreft een uitstekend ziekenhuis. Voorafgaand aan de behandeling is in de 'rugstraat'  door verschillende behandelaars een diagnose gesteld. Zij houden ook contact met elkaar tijdens de behandeling. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Het enige wat ik in de informatievoorziening op prijs had gesteld is dat ik door de verwijzing in 2016, het eigen risico van dat jaar alsnog moest betalen, ook al viel de hele behandeling in 2017. Ik had nog nooit van die regeling gehoord. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid om mezelf goed te informeren, maar ook het ziekenhuis kan hierin helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.