Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord

Ziekenhuis

Vondelweg 999 2026 BW Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem op 29 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Doorligwonden

Specialisme

Plastische chirurgie

Het was al een gegoochel om een afspraak te maken, de wachttijden op de site stroken niet met de werkelijkheid.Dan kom je niet bij een specialist, maar bij een plastisch chirurg in opleiding.Deze houd er een zeer eigenaardige manier van onderzoek op na.Dit word dan automatisch weer een team bespreking.Als je dan na veertien dagen gebeld word, krijg je te horen dat je weer een afspraak moet maken.Wat heeft dit dan voor zin, steeds maar terug komen als studie object.Als je tegensputter interesseert het ze totaal niet.Waarom moet je bij een eerste consult in hemelsnaam bij een arts in opleiding komen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem

Wat vervelend dat u problemen heeft ondervonden bij het maken van een afspraak. Wij lezen ook dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten. Dat vinden wij erg vervelend. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting of de leidinggevende van de Plastische Chirurgie via: patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl of (023) 224 20 60.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.