Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem op 25 september 2019

1.1

Zeer slechte ervaring met huisartsenpost. Advies 6 ubiprofen en paracetamol nemen terwijl op verzoek van fysio en verwijzing van huisarts (zit in andere regio v Nederland) absoluut niet bereid om te luisteren naar de klachten. Na enig aandringen nog steeds geen gehoor bij huisartsenpost en uiteindelijk na 5 dagen wordt er een pijnstiller uitgeschreven en ook daar moest de apotheek in het ziekenhuis om zeuren voordat deze werd doorgestuurd door de huisartsenpost. (weer 2 uur wachten op een recept?) Zeer slecht!

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling op de huisartsenpost. Dat vinden wij erg vervelend. Wij willen u graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan met de desbetreffende arts of klachtencoördinator? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling klachtenbehandeling (023) 224 2130 of door een mail te sturen naar klachten@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.