Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 8 juli 2016

3.0
  • Botaandoeningen
  • Orthopedie

Als eerste bleek de baliemedewerkster van deze afdeling zeer overspannen en negatief. Vervolgens werd ik eerst door een co-assistent gehoord, waarna ik door de arts, zonder enige notie van het feit dat hij met een levend persoon te maken had, ben onderzocht. De arts heeft mij in het geheel niet gehoord en liet mij daarna dik drie uur wachten om het vervolgens af te doen met een niet nader onderbouwde injectie in de heup. Het spreekt vanzelf dat ik in een ander ziekenhuis om een second opinion had gevraagd, welke bevestigde dat de heupinjectie geen nodige optie was. Dat de second opinion door de overige artsen van het Spaarne Gasthuis niet werd gewaardeerd, bleek wel uit de persoonlijke benadering van de ander arts van een andere afdeling waarnaar ik ben doorverwezen. Ik rijd liever nog een uur langer dan dat ik ooit nog naar dit ziekenhuis toe ga.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten en dat u een negatieve ervaring heeft gehad in het contact met de baliemedewerkster. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarneziekenhuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.