Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Ziekenhuis

Boerhaavelaan 22 2035 RC Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 26 oktober 2016

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

arm uit de kom, vroeg of nachtzuster mee wil naar het toilet, nee dat kon niet, op de po naast een man, niet wachten tot ik klaar was en po niet geleegd, 2e keer plassen, op de vieze po. s'morgens was er niemand die vroeg kan ik helpen met wassen en aankleden,voelde mij zo vies en gillend naar huis, het is duidelijk gebrek aan personeel.heb nog meer aanmerkingen maar praten is makkelijker dan schrijven

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u helemaal niet tevreden bent over uw behandeling tijdens uw verblijf in ons ziekenhuis. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.