Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 26 juli 2017

Enkelbandletsel

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

De communicatie onderling laat veel te wensen over. Afspraken worden niet nagekomen; er zou overleg zijn tussen de chirurg/anesthesist en de endocrinoloog waar ik onder behandeling ben. Dit is niet gebeurd zodat een juiste handelwijze inzake medicatie niet bekend was. Ook de systemen tussen afdelingen en ok synchroniseren niet goed. Het is dus zaak om zelf goed op te blijven letten!

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over hoe de communicatie verlopen is. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.