Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Ziekenhuis

Boerhaavelaan 22 2035 RC Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 19 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Spierziekten

Specialisme

Neurologie

Heb jarenlang aangeklopt voor een oplossing van mijn (pijn) klachten. Uiteindelijk kreeg ik te horen ‘niet meer terug te hoeven komen, want het zat tussen mijn oren’ nadat ik aangaf bang te zijn uiteindelijk in een rolstoel te belanden. 1 jaar later zat ik in een rolstoel met een spierziekte en kreeg ik van mijn huidige specialist te horen dat ik in een ver stadium zit en er eerder bij had moeten zijn. Ik heb, nadat ik was weg gestuurd ook een mail gestuurd aan het ziekenhuis, daar heb ik nooit antwoord op gehad.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling en dat u zich niet serieus genomen voelde. Wij lezen dat u hierover een brief heeft gestuurd naar het ziekenhuis, maar dat u daar nooit een reactie op hebt gehad. Dat vinden wij erg vervelend. Wij willen u graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan met de desbetreffende arts of klachtencoördinator? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.