Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 31 mei 2017

9.7
  • Verstandskiezen trekken
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Ik wil bij deze de arts meneer De Mol van Otterloo een warme douche geven. Ik ben onwijs goed en snel geholpen. Er zijn 3 verstandskiezen getrokken en dit is zeer snel en zonder stress verlopen. Ik was totaal op m'n gemak, ook doordat de heer de Mol af en toe grapjes maakte op de achtergrond. Zijn assistente stelde me ook erg op m'n gemak. Er is alleen wel een dubbele röntgenfoto gemaakt van mijn gebit. Ik vertelde de assistent aan de balie dat er al een foto was doorgestuurd via mijn tandartspraktijk. Toch werd er een extra foto gemaakt, daarna is er gecheckt of de foto er dubbel in stond. Wel netjes dat ik de dubbele foto uiteindelijk niet op mijn rekening heb gekregen. ik zou iedereen adviseren om zijn of haar kiezen te laten trekken door de heer de Mol van Otterloo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.