Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Ziekenhuis

Boerhaavelaan 22 2035 RC Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 3 februari 2017

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Ik zou dit ziekenhuis wel niet aan bevelen. Ziekenhuis prima. Eten prima, personeel prima maar ieder ze eigen eiland. Waar ik erg van geschrokken ben is het schoonmaakbeleid. Als dit eigen personeel is dan is dat weggegooid geld als ze er niet op letten en als het uitbesteed is dan is het helemaal zonde van het geld daar word totaal niet opgelet. Ik heb zelf uiteindelijk zelf maar een beetje de vloer met natte washandjes gedweild want dat was echt stinkend smerig... Ik lag daar zondagavond en uiteindelijk heb ik woendag zelf maar die schoonmaker aan ze straat getrokken om de vloer schoon te maken echt te zot voor worden hoe slecht daar schoongemaakt word. Als ze brood komen brengen moet je verplicht je handen desinfecteren, maar met zo een schoonmaak slaat dat totaal de plank mis....... Echt dat is echt weggegooid geld .... Word totaal ook niet op die mensen gelet, niks van gezegd wat dat is hun taak niet hoor je dan? Nou je mag als verpleegkundige toch zeker wel een schoonmaker aanspreken dat hij ipv in de kast hangen en koffie drinken beter schoon moet maken...... Als niemand er wat van zegt verdient hij ze lekker..... Dit wil ik echt kwijt ......

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.