Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 20 juni 2016

6.8
  • Darmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Kwaliteit medewerkers op afdeling zeer wisselend. Een aantal vol aandacht en vakbekwaam, een aantal hautain en onverschillig. Voor belevingsaspect kanker was weinig aandacht, aandacht voornamelijk voor postoperatieve klachten. Meerdere malen werd het rustuurtje (tussen 1 en 2) waar je als patient naar snakt, niet gerespecteerd.Zalen met vier bedden. Interieur aftands. Veel herrie op gang: passerende diensten, luide onderlinge communicatie personeel, nauwelijks geschikte want veel te kleine verblijfsruimte voor patiënt met bezoekers, dan wel patiënten apart.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u op bepaalde punten niet tevreden bent over hoe de zorg tijdens uw opname is verlopen. Dat vinden wij erg vervelend. Wij willen u graag uitnodigen om hierover in gesprek te gaan met de desbetreffende leidinggevende. U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.