Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 10 juli 2017

Hartritmestoornissen

Specialisme

Cardiologie

Mijn man kreeg afgelopen dinsdag 4 juli 2017 last van hartritmestoornissen en belde met het Spaarne Gasthuis en kreeg te horen dat de hartbewaking in Hoofddorp er niet meer is. Als mijn man last kreeg van hartritmestoornissen kon hij altijd naar Hoofddorp en na 3 uur was het  door de behandeling helemaal over. Nu moest hij naar Haarlem Zuid en dat kon pas na 15.00 uur terecht omdat de anesthesist niet eerder kon. Toen mijn man belde stond hij in de wacht en na een aantal minuten kon hij op een later tijdstip terug bellen. Hoe gek kun je het hebben op een hartbewaking en tenslotte ben je ook hartpatiënt. Toen wij om 15.00 uur aanwezig waren werd hij uiteindelijk om 15.45 uur opgehaald uit een achterafkamertje dit bleek de wachtkamer te zijn. Dus uiteindelijk na ongeveer 10 uur met hartritmestoornissen te hebben gelopen kreeg hij een Electro cardioversie en na een aantal mislukte pogingen om een infuus aan te leggen ging mijn man om ongeveer om 18..00 uur naar huis met een arm die bont en blauw was en opgezet was om dat het infuus er niet goed in zat en de anesthesist de vloeistof niet in de ader maar onder zijn huid spoot. Wij hebben een hele slechte ervaring met deze afdeling. Terwijl het altijd zo goed ging en was. Ik vind dit ontzettend slecht en ze hebben er gewoon lak aan. Wij vonden altijd de behandeling en ook het verpleegkundig personeel in Hoofddorp goed en ook als vrouw van de patiënt werd je goed geïnformeerd en dat was nu wel anders.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.