Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Ziekenhuis

Boerhaavelaan 22 2035 RC Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 17 augustus 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Specialisme

Spoedeisende hulp (SEH)

Onze dochter van 18 werd na een ongeluk met haar scooter (aangereden door auto) met onder andere een open hoofdwond naar het Spaarne Gasthuis vervoerd, afdeling Spoedeisende Hulp. Als ouder mocht ik in de behandelkamer aanwezig zijn. Ik ben diep onder de indruk van de professionaliteit en betrokkenheid van het team, zowel naar mijn dochter als naar mij. Strakke regie, duidelijke behandelvisie, niets aan het twijfel overlaten. En ondertussen mij regelmatig op de hoogte houden van het wel en wee van dochter. Toen gelukkig bleek dat er geen levensbedreigende zaken waren is ze nog een nacht ter observatie op de Brain Care Unit gebleven, en ze is inmiddels thuis aan het herstellen. Ik ben ongelofelijk dankbaar voor de goede zorg, dat was een hele grote 'zorg' minder voor mij op dat moment!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.