Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid

Ziekenhuis

Boerhaavelaan 22 2035 RC Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Spaarne Gasthuis

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 10 augustus 2016

Bijholteontsteking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Tijdens de eerste afspraak was de behandelend arts vriendelijk en luisterde naar mijn klachten. Er werd een afspraak voor een scan en een vervolgafspraak gemaakt. In een tweede afspraak werd de uitslag van de scan besproken. Ik heb eerst zo'n 3 kwartier moeten wachten en vervolgens bleek er op de scan niets te zien te zijn en stond ik met 5 minuten weer buiten. Ik had graag wat meer advies gekregen over eventuele vervolgstappen die ik had kunnen nemen. Nu voelde ik me niet serieus genomen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem

Wij lezen dat u niet tevreden bent over de behandeling die u gekregen heeft. Dat vinden wij erg vervelend.
Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende leidinggevende of klachtencoördinator?
Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.