Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 10 juli 2017

Galstenen

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Allereerst had ik steeds een erg onpersoonlijk contact met de medewerkers. Aan de telefoon een chaoot die 10 keer hetzelfde vroeg, en geen informatie gaf. Tijdens het consult werd ik in een kamer gezet waar iedereen in en uit liep. Medewerkers kwamen en verdwenen. Er was geen overleg: dit gaan we doen en u moet dan, dan en dan terugkomen. Punt. Overleg niet mogelijk, luisteren en/of rekening houden met de patiënt ook niet. Ik heb subiet een ander ziekenhuis gezocht en alle afspraken afgezegd. De enige reactie: jammer dat u niet in ons ziekenhuis geopereerd wilt worden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over hoe de communicatie verlopen is. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.