Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp

Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 7 april 2017

Keelaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Behandelend arts was geheel in haar eigen wereld en had geen oog voor mij als patiënt. Interactie en dialoog was niet mogelijk. Was echt van zitten, kijken en wegwezen. De behandeling (voorgeschreven medicijnen) heb ik uiteindelijk niet geslikt en vervolg afspraak heb ik afgezegd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij een van onze specialisten en dat u uw vervolgafspraak heeft afgezegd. Dat vinden wij erg vervelend. Graag willen wij weten of u uw ervaring in ons ziekenhuis, verder wilt bespreken met de betreffende arts, leidinggevende of klachtencoördinator? Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.