Waardering van Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 6 november 2014

3.5
  • Spataders

Beste, graag 3 dingen melden. Allereerst kom ik ook voor mijn kinderen en niks meer dan lof over hoe wij daar worden geholpen. Prima personeel en prima service. Mijn klacht gaat over mijn behandeling over mijn spataderen. Er werd niet naar mij geluisterd, maar gewoon een afspraak gemaakt om het weg te halen, geen tijd om vragen te stellen, maar mr de dr was heel gelaten en cool aan het doen met de stagiaires. Ik voelde mij een niet serieus genomen en heb de afspraak naderhand gecancelled. Toch heb ik voor die 15min op 20,- mijn gehele eigen risico kunnen betalen. Ik ben nu weer opnieuw behoorlijk ontstemd over deze eerste kennismaking met het ziekenhuis. Wellicht was het voor de dr niet meer dan een kleine ingreep, maar mijn vragen en angsten zijn niet aanbod gekomen, terwijl mr lekker uitgelaten semi spontaan grappig zat te doen. Erg bittere eerste kennismaking. Daarnaast maak ik mij ook lichtelijk druk om iets facilitairs. Wellicht dat ik nu zal overkomen als een zeiksnor. Maar ik stoor mij aan het parkeerbeleid van uw medewerkers. Velen van u maken gebruik van de parkeerfaciliteiten aan de overkant van het ziekenhuis in Hfddrp.Ik probeer daar dagelijks te parkeren om mijn kinderen naar de opvang te brengen. Maar de parkeergelegenheid is daar altijd vol. Ik denk niet dat er mensen zijn die om 09.00 allemaal op visite gaan, maar zij lopen wel allemaal richting het ziekenhuis. Het zou u sieren als u daar als organisatie iets interns zou kunnen aanpassen om dit massale parkeergedrag aan te pakken.

Reactie van/namens Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp

Wij lezen dat u niet tevreden bent over de ontvangst bij een van onze specialisten. Wij vinden het heel vervelend dat u zich niet serieus genomen voelt. Ook uw klacht over de parkeerproblemen rondom de kinderopvang zijn helaas bij ons bekend. We zijn druk doende met een oplossing. Wij willen u laten weten dat u uw vervelende ervaring in ons ziekenhuis altijd verder met ons kunt bespreken. Dit is mogelijk via de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 890 83 60 of door een mail te sturen naar klachten@spaarneziekenhuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.